czwartek, 31 stycznia 2013

Jak uszyć okładkę na segregator?

Kolejna cześć do prezenciku dla chrześniaczki, tym razem przyszła pora na okładkę do segregatora.
Za materiał posłużyła wielka pasiasta koszula.



Krok 1
przygotuj potrzebne rzeczy
- segregator
- sporawą koszulę lub odpowiedni materiał
- piankę

Zaczynamy


Przygotowujemy materiał, ja posłużyłam się dużą pasiastą koszulą




przygotowujemy kolejne potrzebne części









 i zszywamy również te części


nie przejmujcie się, że trochę się wszystko pogniotło, po wyprasowaniu będzie ok


 gdyby nie było tego kawalka, pianka byla by widoczna w górnej i dolnej części segregatora (na zgięciu)





w razie pytań, piszcie, postaram się bardziej pomóc

pozdrawiam
Agea

8 komentarzy:

  1. super :) , ja się właśnie zabieram za stos kalendarzy zeszytowych - przydada mi się ta wiedza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle świetnie przedstawiony tutorial:) szkoda tylko, że ja chyba mam dwie lewe ręce do szycia:(a i moja maszyna ostatnio odmawia mi posłuszeństwa:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Korci mnie, żeby spróbować...;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniały kursik zapewne spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny!!!! ręcznie też się da?? :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie ,szczegolowo opisane Suuper :) A efekt koncowy Baardzo mi sie spodobal :) Milego weekendu zycze :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. Super tutorial, taki segregator wygląda pięknie.:)

    OdpowiedzUsuń